فرمانده انتظامی استان کردستان:

دستگیری 2 سارق طلاجات در کردستان

سردار «آزادی» از دستگیری 2 سارق طلاجات خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در بیجار، ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی با اشراف اطلاعاتی 2 سارق را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.
کد خبر: ۵۹۶۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ - 14June 2023

دستگیری 2 سارق طلاجات در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری 2 سارق طلاجات خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی پاسگاه حسن‌آباد شهرستان بیجار تلاش در جهت دستگیری سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی با اشراف اطلاعاتی 2 سارق را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: متهمان در تحقیقات فنی و پلیسی صورت گرفته به سرقت سکه و طلاجات از منزل شاکی به ارزش 6 میلیارد ریال اعتراف کردند. 

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار