رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار:

جانبازان سندهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند

«کبودوند» گفت: جانبازان سندهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و مردم ایران امنیت، آرامش، اقتدار خود را مدیون آنان هستند.
کد خبر: ۵۷۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 26February 2023

جانبازان سندهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، همزمان با خجسته سالروز ولادت حضرت اباالفضل عباس (ع) و روز جانباز، امام جمعه و امام جمعه اهل سنت بیجار به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان امروز با جمعی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس  دیدار و از آنان تجلیل کردند.

«حیدر کبودوند» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار در این دیدار ضمن تبریک روز جانباز به همه جانبازان و ایثارگران سرافراز اظهار داشت: جانبازان سندهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و مردم ایران امنیت، آرامش، اقتدار خود را مدیون آنان هستند.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را یک وظیفه دانست و افزود: جانبازی، مدال افتخاری است که پروردگار این نعمت گرانقدر و ارزشمند را به افراد مخلص و با ایمان خود عنایت می‌کند و اکنون این نعمت گرانبها نصیب شما بزرگواران و بندگان خوب خدا شده است.

کبودوند ازخودگذشتگی شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنها را مایه امنیت و آسایش امروز دانست و گفت: باید قدردان این عزیزان باشیم و خون شهیدان و فداکاری جانبازان و ایثارگران را سر لوحه امور خود قرار داده و در انجام وظیفه شرعی خود که خدمت به مردم است کوتاهی نکنیم تا بتوانیم ادامه دهندگان راه این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار