مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

جانبازان گنجینه‌های دوران دفاع مقدس هستند

«شهسواری» گفت: جانبازان گنجینه‌های دوران دفاع مقدس هستند و ثبت و نشر خاطرات جانبازان از دوران دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۷۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ - 27February 2023

جانبازان گنجینه‌های دوران دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز، امام جمعه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، فرماندار و امام جمعه موقت سنندج با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز از رشادت‌ها و فداکاری‌ها آنان تجلیل کردند.

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در این دیدار ضمن قدردانی از سال‌ها مجاهدت و ایثار جانبازان اظهار داشت: مردم ما حق معنوی جانبازان را فراموش نمی کنند و جانبازان اسناد ماندگار انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: روز جانباز فرصت مناسبی برای تجلیل و تکریم از شهدای زنده‌ای است که مجاهدت آنان در کنار همرزمان شهیدشان بی‌شک فراموش نخواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با بیان اینکه جانبازان کسانی هستند که همچون شمع در حال سوختن، نورشان هدایت‌گر مسیر شهادت و جانفشانی در راه اسلام است، گفت: جانبازان گنجینه‌های دوران دفاع مقدس هستند و ثبت و نشر خاطرات جانبازان از دوران دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین است.

ماموستا «سیدمحمد حسینی» امام جمعه موقت سنندج نیز در این دیدارها ضمن تبریک رروز جانباز اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و جانبازان ولی نعمتان ما هستند و تجلیل و تکریم آنها وظیفه همه مسئولان است.

«حسن عسکری» فرماندار شهرستان سنندج نیز در این دیدار ضمن تبریک این روز فرخنده و با اشاره به مقام و درجه جانبازان از دیدگاه رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جانبازان شهدای زنده هستند؛ جانبازی را افتخاری بزرگ دانست و با قدردانی از ایثارگری آنان، اظهار داشت: مردم ما در مسیر دفاع از نظام و کشور شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم انقلاب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار