طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان؛

برای نخستین بار در کردستان یک بانو رئیس بنیاد شهید مریوان شد

برای اولین بار در تاریخ بنیاد شهید استان کردستان یک بانو ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۵۷۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸ - 19March 2023

برای نخستین بار در کردستان یک بانو رئیس بنیاد شهید مریوان شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، طی حکمی از سوی علیرضا شهسواری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان و با حضور معاون سیاسی فرماندار مریوان «هانا منوچهری» به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان منصوب شد.

در طول تاریخ تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در کردستان برای نخستین بار است که در استان یک بانو به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌شود و پیش از این «محمدصدیق مرادی» عهده‌دار این مسئولیت بود.

متن ابلاغ به شرح زیر است:

همکار ارجمند

سرکار خانم هانا منوچهری

باسلام و تحیات الهی؛

نظر به تعهد، دانش و تجارب جنابعالی و احراز صلاحیت‌های عمومی مدیریتی بعنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان منصوب می‌گردید.

بهبود و ارتقاء ارائه خدمات به جامعه ایثارگری شهرستان در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی و تعامل سازنده سلسله‌ مراتبی با مدیران ارشد و همکاری‌های موثر با مدیران همتراز شهرستان مورد انتظار است.

امید است با استعانت از خداوند متعال و ارواح طیبه شهدا و امام راحل عظیم الشان (ره) و تلاش مجدانه در راستای تحقق منویات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در انجام ماموریت محوله موفق و موید باشید.

علیرضا شهسواری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها