رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه تاکید کرد؛

لزوم استفاده از زبان هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

«زرین» گفت: فرهنگ ایثار و شهادت خمیرمایه انقلاب اسلامی است و در راه آشنا کردن نسل‌های جدید با این فرهنگ باید از تمام ابزار‌های ارتباطی به‌خصوص زبان هنر استفاده کرد.
کد خبر: ۵۸۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ - 28March 2023

لزوم استفاده از زبان هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به‌مناسبت سال نو رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه به همراه معاون فرهنگی این اداره در راستای برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید شهرستان با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بانه دیدار کردند.

«عباسعلی زرین» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه در این دیدار ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت خمیرمایه انقلاب اسلامی است و در راه آشنا کردن نسل‌های جدید با این فرهنگ باید از تمام ابزارهای ارتباطی به‌خصوص زبان هنر استفاده کرد تا شاهد تأثیرگذاری بیشتر این فرهنگ باشیم.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت گنجینه گران‌بهایی است که باید حفظ و امتداد یابد و وارد فرهنگ و سبک زندگی مردم شود.

«محمد احمدی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید همواره با انجام برنامه‌های مناسب فرهنگی، هنری و ارزشی، یاد و خاطره شهدا در جامعه و بین مردم و جوانان زنده نگه داشته شود.

وی افزود: در این راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه آماده هرگونه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در تمامی عرصه‌های فرهنگی، به‌ویژه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بانه استفاده از زبان هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را امری مهم عنوان کرد و گفت: زبان هنر تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌خصوص در میان نسل جدید دارد و نباید از این مهم غافل ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار