در دیدار با خانواده‌های شهدا؛

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: شهدا مایه افتخار و سربلندی هستند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» شهدا را مایه افتخار و سربلندی دانست و گفت: شهدا با تقدیم جان ارزشمند خود از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی صیانت کرده و همه ما وظیفه داریم این ایثارگری و از جان‌گذشتگی‌ها را گرامی بداریم.
کد خبر: ۵۷۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ - 14March 2023

شهدا مایه افتخار و سربلندی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان شب گذشته در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا که به‌ مناسبت بزرگداشت 22 اسفندماه روز شهدا در دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهدا مایه افتخار و سربلندی همه ما هستند.

وی با بیان اینکه شهدا برای استقرار امنیت و آرامش مردم و حفظ آب و خاک کشورمان جان خود را تقدیم انقلاب کردند، گفت: امام حسین (ع) نیز جهت برپا داشتن پرچم اسلام جانشان را فدا کردند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به معنویات، ارزش‌ها و باورهای دینی را از اهداف این دیدارها برشمرد و تصریح کرد: شهدا با تقدیم جان ارزشمند خود از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی صیانت کرده و همه ما وظیفه داریم این ایثارگری و از جان‌گذشتگی‌ها را گرامی بداریم.

وی صبر و فداکاری و روحیه والای والدین شهدای گرانقدر را افتخار‌آمیز و قابل تقدیر دانست و افزود: دیدار با خانواده شهدا روحیه خدمت‌رسانی همه ما  را دو چندان می‌کند و این را فرصت را غنیمت می‌شماریم.

پورذهبی با بیان اینکه خدمت‌ بی‌منت و مفید به خلق والاترین ارزش را نزد پروردگار دارد، عنوان کرد: علی‌رغم وجود مشکلات در جایی ایستاده‌ایم که هیچ‌گاه قد خم نکرده و از ارزش‌هایمان کوتاه نخواهیم آمد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از جمعی از خانواده‌های معظم شهدای استان کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار