پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران کردستان به‌مناسبت سال نو

«شهسواری» با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و سال نو را به مردم استان کردستان به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران و همکاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.
کد خبر: ۵۷۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ - 21March 2023

پیام تبریک مدیرکل بنیاد شهید کردستان بمناسبت سال نوبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و سال نو را به مردم شریف استان به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران و همکاران در بنیاد شهید تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ ،یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ ،حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

نوروز سر فصلی جدید و آغازی دوباره در پرتو الطاف خداوند است. در آستانه سال نو یاد و خاطره تمامی شهدای معظم را که برای استقلال، آزادی و اقتدار میهن اسلامی جان خویش را نثار کردند گرامی می‌داریم و بر بلندای همت و استواری ایمان جانبازان و ایثارگران معظم و صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران ادای احترام می‌کنیم.

حمد و سپاس پروردگار منان را كه بر ما منت نهاد تا در زمره خدمتگزاران فرهنگ ايثار و شهادت قرار گيريم و در سايه الطاف الهي گامي هر چند كوچك، اما موثر و ماندگار در راه ترويج این فرهنگ برداريم.

تقارن بهار طبیعت با ماه صیام و بهار قرآن این عید باستانی را شیرین‌تر و مبارک‌تر از قبل جلوه‌گر کرده است. ضمن تبریک فرارسیدن این دو بهار با تمام وجود دست نیاز به درگاه آن ذوالجلال و الاکرام بلند کرده و احسن الحال را در سال پیش رو برای جامعه هدف بنیاد، همکاران و مردم شریف استان خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها