استاندار مازندران:

رشد اقتصادی مازندران به ۳.۵ درصد رسیده است

«حسینی پور» گفت: میزان رشد اقتصادی استان مازندران در سال قبل از منفی، به ۳.۵ درصد رسیده است.
کد خبر: ۵۷۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 21March 2023

رشد اقتصادی مازندران به ۳.۵ درصد رسیده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران امروز در دیدار نوروزی با آیت الله «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: باید از معنویت نوروز سال نو در جهت ارتقا و تحقق شعار سال جاری بهره گیری کنیم.

وی با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: سال ۱۴۰۱ سال پرتلاطمی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی بود و دشمن تمام تلاش را معطوف کرده بود تا مسیر انقلاب را تغییر دهد.

استاندار مازندران متذکر شد: در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی و امنیتی بیشترین فشار‌ها و تحریم‌ها را شاهد بودیم و این فشار‌ها به این شدت سابقه نداشته است و در حوزه اقتصادی شدیدتربن تحریم‌ها را وضع کرده بودند.

حسینی پور ادامه داد: با رهبری هدایتگر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور معنادار مردم توانستیم ندای آزادی‌خواهی را طنین انداز کنیم.

وی با عنوان اینکه در مازندران پس از ۱۰ سال رشد منفی اقتصادی با همکاری دستگاه‌های مختلف این رشد در سال قبل مثبت شد و به ۳.۵ درصد رسیده است، افزود: حضور هدفمند و با برنامه سبب شد برای اولین بار توانستیم از منفی رشد اقتصادی عبور کنیم.

حسینی پور با بیان اینکه مازندران فاقد صنایع مادر بوده و درآمد آن به مالیات استوار است، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری‌های خوب و ریل گذاری جدیدی در توسعه اقتصادی استان رخ داد و این مسیر را با سرعت بیشتری در سال جاری دنبال می‌کنیم.

این مسئول بازاریابی تولیدات استان را مهم برشمرد و گفت: اولین محموله مرکبات استان روز‌های پایانی سال به بازار چین راه یافت و با کردن این بازار سخت بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها