رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه:

یادواره‌های شهدا راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

«زرین» گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه ما را از بدی‌ها و آسیب‌های گوناگون در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی مصون می‌کند.
کد خبر: ۵۷۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ - 12February 2023

یادواره‌های شهدا راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادواره ۸۴۰ شهید شهرستان بانه امروز با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در این شهرستان برگزار شد.

«عباسعلی زرین» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه در این مراسم ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: جای شهدا در جشن‌های بزرگ انقلاب خالی است شهدا با ایستادگی و مقاومت خود در برابر دشمن، انقلاب را به ما هدیه کردند و امروز ما با سربلند آیین‌های انقلاب را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: این انقلاب برای ما فرهنگ ایثار، مقاومت، ازخودگذشتگی و رفع واسطه است که امام خمینی (ره) با دست خالی جوانان را بسیج کرد و انقلاب را به پیروزی رساند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه خاطر نشان کرد: جوانان انقلابی با ایستادگی و مقاومت، خون خود را هدیه کردند که ما امروز سربلند و با عزت زندگی کنیم بنابراین برای تداوم این انقلاب باید راه شهدا را ادامه بدهیم. باید وظیفه‌ای که بر عهده ما است را به جا بیاوریم و این امر با تداوم و گسترش راه شهدا و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی اثر بخش می‌شود.

زرین یادواره‌های شهدا را راهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: اگر یادواره‌های شهدا و مجالس ذکر شهدا برگزار نشود و از اخلاق‌، روش‌ و مسلک شهدا گفته نشود، قطعا از حسنات بسیاری محروم می‌شود. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه ما را از بدی‌ها و آسیب‌های گوناگون در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی مصون می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار