مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

شهدای روحانی نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارند

حجت‌الاسلام «عسکری» با بیان اینکه شهدای روحانی نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و هدایت جامعه دارند، گفت: شهدا آبروی دین اسلام و چتر نجات هستند و این وظیفه تک تک ما است برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن همواره قدردان و ادامه‌دهنده راه پرافتخار شهدا باشیم.
کد خبر: ۵۸۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 20April 2023

شهدای روحانی نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سعید عسکری» مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در یادواره شهدای روحانی رمضان کردستان و گرامیداشت شهید «میلاد حیدری» در مجتمع فجر سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: از تمام کسانی که برای برگزاری سیزدهین یادواره شهدای روحانی استان تلاش کردند تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: پرچم دار شهدای روحانی در کردستان شیخ الشهید شهید شیخ الاسلام است، یادواره شهدای روحانی رمضان کردستان تا قبل از سال ۹۹ تنها با محوریت دو شهید گرانقدر، شهید شیخ‌الاسلام و شهید برهان عالی برگزار می‌شد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: کردستان ۱۱ شهید روحانی کردستان را در ماه رمضان تقدیم کرده است در همین راستا ستاد برگزاری یادواره شهدای روحانی رمضان تصمیم گرفت یادواره امسال با یک نوآوری برای تمامی شهدای روحانی استان برگزار شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال شاهد تشییع باشکوه پیکر یکی از شهدای استان که به دست اسرائیل کودک‌کش به شهادت رسید، بودیم یاد این شهید والامقام نیز در این یادواره گرامی داشته و در مجموع این یادواره برای ۱۲ شهید استان کردستان برگزار شد.

عسکری افزود: شهدا آبروی دین اسلام و چتر نجات هستند و این وظیفه تک تک ماست برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن همواره قدردان و ادامه‌دهنده راه پرافتخار شهدا باشیم.

این مسئول با بیان اینکه شهدای روحانی نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و هدایت جامعه به سمت اسلام ناب محمدی داشته‌اند، اذعان داشت: رفتاری و منش شهدا ما را به این مسئله می‌رساند که ریشه شهادت آن‌ها به یک سرمنشأ ختم می‌شود که مبارزه با استکبار جهانی است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تاکید بر اینکه شهید تنها کسی است که پس از مرگ در خیر و خوشی است اما دوست دارد به دنیا بازگردد تا کشته شود، متذکر شد: پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی صلی‏ الله ‏علیه و ‏آله فرمودند: هیچ کس نیست که پس از مرگ نزد خداوند از خیر بهره‌‏مند باشد و در عین حال خوش داشته باشد که به دنیا برگردد، گرچه همه دنیا به او داده شود، مگر شهید که چون فضیلت شهادت را می‏‌داند، آرزو می‏‌کند برگردد تا دوباره در دنیا کشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها