مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تاکید کرد؛

لزوم آگاهی‌بخشی، بصیرت افزایی و جهاد تبیین در برنامه‌های دهه فجر

«‌شهسواری» گفت: انقلاب اسلامی ایران در این ۴۴ سال فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته، بنابراین باید آگاهی‌بخشی، بصیرت افزایی و جهاد تبیین در برنامه‌های دهه فجر امسال وجود داشته باشد.
کد خبر: ۵۶۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 25January 2023

لزوم آگاهی‌بخشی، بصیرت افزایی و جهاد تبیین در برنامه‌های دهه فجربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز در جلسه برنامه‌ریزی کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: فجر امسال خاص و ویژه است باید نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحریم‌ها، جنگ هشت ساله، هزینه‌های ناشی از آن و اداره کشور آغاز شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در این ۴۴ سال فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و با نگاهی منصفانه به خوبی می‌توان تفاوت امکانات و آسایش مردم بعد از انقلاب اسلامی را دید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان بر آگاهی‌بخشی، بصیرت افزایی و جهاد تبیین در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی استان تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای نسبت به تجلیل و دیدار با ایثارگران دارند و بر اساس فرمایش ایشان ایثارگران به ما احتیاج ندارند بلکه ما نیازمند بهره‌گیری از معنویت آنها به واسطه صبر و جهادی که دارند، هستیم.

شهسواری یادآور شد: ما باید به عنوان سپاسگزاری با خانواده و شهدا و ایثارگران دیدار داشه باشیم و مسئولان نیز باید نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها