مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا یک جهاد فرهنگی است

«شهسواری» با بیان اینکه تلاش برای زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا یک جهاد فرهنگی است، گفت: امروز قداست نام و یاد شهیدان در فضای عمومی جامعه به عنوان یک ارزش فرهنگی محسوب می‌شود و هر اقدامی که در راستای زنده نگه‌داشتن مکتب شهدا انجام شود، مقدس و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۵۶۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ - 25January 2023

زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا یک جهاد فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، میز خدمت ویژه جامعه ایثارگری استان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان و معاونین این اداره کل امروز در فضای صمیمی و به صورت چهره به چهره برپا شد.

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه تلاش برای زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا یک جهاد فرهنگی است، اظهار داشت: امروز قداست نام و یاد شهیدان در فضای عمومی جامعه به عنوان یک ارزش فرهنگی محسوب می‌شود و هر اقدامی که در راستای زنده نگه‌داشتن مکتب شهدا انجام شود، مقدس و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان ادا کنیم هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه هر هفته ملاقات عمومی برای رسیدگی و پاسخ به مسائل ایثارگران با حضور معاونان در اداره کل بنیاد شهید کردستان برپا می‌شود، گفت: در مجموع موضوع اشتغال و مسکن بیشترین درخواست ایثارگران بوده و موضوعات تسهیلات، بهداشت و درمان، پذیرش و امور اداری، حقوقی، فرهنگی  ، مددکاری و آموزش بخش دیگر درخواست‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها