رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار:

سپاه پاسداران سند شرف و استقلال ملت ایران است

«کبودوند» گفت: سپاه پاسداران از عظیم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و سند شرف و استقلال ملت ایران است.
کد خبر: ۵۶۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ - 25January 2023

سپاه پاسداران سند شرف و استقلال ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، در پی قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی پارلمان اروپا، «حیدر کبودوند» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیجار و جمعی از خانوادهای شاهد و ایثارگر این شهرستان امروز در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار، این اقدام مذبوحانه دولتمردان اروپا را محکوم کرده و از نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران حمایت کردند.

«حیدر کبودوند» رئیس نیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیجار در این دیدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تنها یک مجموعه نظامی نیست و در تمام طول عمر با برکت خود ثابت کرده همواره در تمامی میادین از میدان مبارزه با منافقین و تروریست، داعش، جنگ تحمیلی، کمک‌رسانی در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و...، میدان مبارزه با محرومیت‌زدایی و سازندگی اجرای پروژه‌های عمرانی و سازماندهی شرکت‌های دانش‌بنیان جهت تامین نیازهای علمی و صنعتی کشور و میدان مبارزه با کرونا و.. آنجا که نیاز به جهاد بوده با تمام توان وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد، گفت: سپاه پاسداران از عظیم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) و سند شرف و استقلال ملت ایران است و دشمنان با تروریستی اعلام کردن این نهاد مقدس و تحریم آن راه به جایی نخواهد برد و موفق نخواهند شد.

کبودوند یادآور شد: برای مقابله با دشمنان باید قوی و قدرتمند باشیم چراکه آنان جرات ندارند به ایران قوی و قدرتمند نزدیک شوند.

«تقی افشاری» پدر شهید والامقام رضا افشاری نیز در این دیدار ضمن حمایت از سپاه پاسداران اظهار داشت: خانواده شهدا در تمامی عرصه‌ها در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

«علی اوسط بهرامی» جانباز بیجاری و یکی دیگر از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز اقدام مذبوحانه دولتمردان اروپا را محکوم کرده و این اقدام پارلمان اروپا علیه نیروی نظامی و رسمی جمهوری اسلامی آن‌هم در این برهه زمانی را حاکی از درماندگی و عصبانیت غرب از امنیت‌آفرینی این نهاد انقلابی دانست که با شجاعت و شهامت نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده‌ است‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار