استاندار کردستان:

اقدام پارلمان اروپا نسبت به سپاه بیانگر تاثیرگذاری این نهاد در جهان است

«زارعی‌کوشا» اقدام پارلمان اروپا نسبت به سپاه را از روی شیطنت و استیصال آنان و تاثیرگذاری سپاه در جهان دانست.
کد خبر: ۵۶۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳ - 21January 2023

اقدام پارلمان اروپا نسبت به سپاه بیانگر تاثیرگذاری این نهاد در جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، امروز قبل از برگزاری شورای اداری استان کردستان، تمامی مسوولان استانی اعم از استاندار کردستان و سایر مسئولین با برتن کردن لباس مقدس پاسداری، مزار شهدای گمنام حیاط استانداری را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

«اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان در این مراسم اظهار داشت: به دنبال شیطنت پارلمان اروپا و توهین به پاسداران انقلاب اسلامی که ارزشمندترین نهاد اسلامی است در کنار مزار منور شهدای استان جمع شده‌ایم تا جدای از محکوم‌کردن این اقدام پارلمان اروپا، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق می‌کنیم.

اسماعیل زارعی‌کوشا اقدام پارلمان اروپا در ترویستی‌خواندن سپاه را از روی شیطنت و استیصال آنان و تاثیرگذاری سپاه در جهان دانست و حمایت هم جانبه خود و سایر مسوولان استان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

وی گفت: سپاه پاسداران از روز اول علاوه بر تامین امنیت جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های عمرانی و آبادانی کشور پای کار بوده و موفق نیز عمل کرده است.

استاندار کردستان یادآور شد: سپاه پاسداران در هنگام مواقع و زمانی که مردم نیازمند کمک بوده، آماده خدمت‌رسانی بوده و با توانمندی‌های خود همیشه پای کار بوده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها