استاندار کردستان:

سپاه موفق‌ترین نهاد مردمی انقلاب اسلامی است

«زارعی‌کوشا» گفت: سپاه موفق‌ترین نهاد مردمی انقلاب اسلامی است و نقش اساسی در سازندگی کشور دارد.
کد خبر: ۵۶۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ - 21January 2023

سپاه موفق‌ترین نهاد مردمی انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در دیدار با سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان اظهار داشت: توفیقات و اثرگذاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور و منطقه موجب عصبانیت دشمنان شده است.

زارعی‌کوشا افزود: تأمین امنیت پایدار، کمک‌رسانی به مردم در بحران‌ها و محرومیت زدایی از عمده اقدامات انسان دوستانه سپاه پاسداران است.

استاندار کردستان با بیان اینکه سپاه از نهادهای مردمی و اثرگذار کشور است، افزود: اقدام غیرقانونی این روزهای پارلمان اروپا در هدف قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هیچ ارزش و اهمیتی ندارد و حرکتی تبلیغی و رسانه ای است که نشان از اثرگذاری و توفیقات سپاه دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم با بیان اینکه سپاه خود قربانی ترور است، گفت: از دهه ۶۰ تاکنون بسیاری از فرماندهان ارشد کشورمان مظلومانه به شهادت رسیده اند که این سند مظلومیت سپاه است.

سردار سیدصادق حسینی بر تلاش سپاه برای توسعه و آبادانی کشور تاکید کرد و ادامه داد: سپاه در کنار دولت، نظام و مردم است و از تمامیت ارضی کشور حمایت می‌کند.

«مهدی رمضانی» معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان نیز نقش پر رنگ سپاه را در همه‌ عرصه‌های انقلاب با اهمیت دانست.

«حسن عسگری» فرماندارسنندج نیز از سپاه به عنوان مردمی‌ترین ارتش دنیا نام برد و بر حمایت از این نهاد مردمی و پرافتخار تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار