استاندار کردستان در تشییع پیکر شهدای گمنام در سنندج:

«شهدا» سند حقانیت انقلاب و نظام هستند

«زارعی‌کوشا» گفت: شهدا سند حقانیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حجت‌های بزرگ خداوند بر ما هستند و کسانی که امروز از ابزار رسانه و توطئه‌ها برای انحراف افکار نسل جوان استفاده می‌کنند، باید ببینند که ملت و مردم ما از پیر و جوان با همه وجود به شهدا عشق می‌ورزند.
کد خبر: ۵۶۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ - 27December 2022

«شهدا» سند حقانیت انقلاب و نظام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در مراسم تشییع پیکر ۸ شهید گمنام که همزمان با سراسر کشور با حضور احاد مردم شهید پرور کردستان، در شهرستان سنندج برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) با اشاره به اینکه شهادت بالاترین مدال افتخار و بندگی است، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که امروز مفتخر به حضور در مراسم بزرگداشت و تشییع فرزندان برومند این آب و خاک در استان کردستان  هستیم.

وی افزود: قدم به قدم خیابان‌ها و کوچه‌های سنندج مملو از خاطرات سلحشورانی است که در تاریخ برای حفاظت از کیان اسلامی و تامین امنیت مردم فداکاری کرده و جان پاک خود را نثار کردند.

استاندار کردستان ادامه داد: امروز ما در کردستان میزبان جوانان سلحشوری هستیم که مردم و امنیت آنها را بر خواسته خود ترجیح داده و مردانه در مسیر سرخ شهادت قدم گذاشته و مرگ عزتمندانه را بر زندگی ذلیلانه ترجیح دادند و مشعل‌های فروزان ما شدند.

زارعی‌کوشا شهدا را سند حقانیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حجت‌های بزرگ خداوند بر ما عنوان کرد و گفت: حقیقت انقلاب اسلامی در وجود شهدا متبلور است و کسانی که امروز از ابزار رسانه و توطئه‌ها برای انحراف افکار نسل جوان استفاده می‌کنند و به دنبال قطع شدن رابطه مردم با انقلاب اسلامی هستند، باید ببینند که ملت و مردم ما از پیر و جوان با همه وجود به شهدا عشق می‌ورزند و به مقام آنها غبطه می‌خورند.

وی تصریح کرد: شهدا پرچم‌های همیشه در اهتزاز هستند و امروز که کشور و استان ما به عطر شهدای گمنام معطر شده، یک بار دیگر به دنیا نشان خواهیم داد که انقلاب اسلامی ایران در عین مظلومیت، مقتدرانه در مقابل همه توطئه‌ها ایستاده و با رهبری امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر شهادت و حقانیت در حرکت است.

استاندار کردستان با بیان اینکه امروز جهاد تبیین تکلیفی است که ولی امر مسلمین برای احاد مردم مشخص کردند، گفت: امروزه رسانه‌های وابسته به استکبار و صهونیست در حال تلاش برای القای خواسته‌های خود را با ترفندهای مختلف به نسل جدید و دور کردن جامعه از حقایق عالم هستند بنابراین رسانه‌های ما باید با کارآمدی و هنرمندی توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه کشور و نظام جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار قرار دارد، افزود: بصیرت پیام بزرگ شهیدان است و بنابراین نباید مغلوب توطئه دشمن شویم.

استاندار کردستان خدمت، کارآمدی و ایجاد رضایت را وظیفه خطیر مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: ما مدیون خون پاک شهیدان هستیم و مسئولان با هر پست و مقامی نباید وظیفه و رسالت خود را فراموش کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار