مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

پویش «خوش آمدی قهرمان» در استان کردستان آغاز شد

«دریایی» گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر هشت شهید والامقام گمنام دفاع مقدس در شهرهای سنندج، قروه، بیجار و مریوان برگزار می‌شود به همین مناسبت، پویش ملی «خوش آمدی قهرمان» در فضای مجازی و در قالب مسابقه آغاز شده است.
کد خبر: ۵۶۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ - 25December 2022

پویش «خوش آمدی قهرمان» در استان کردستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علی اصغر دریایی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز در کمیته فرهنگی و تبلیغات ویژه استقبال از پیکر مطهر هشت شهید والامقام گمنام دفاع مقدس در سنندج، اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر هشت شهید والامقام گمنام دفاع مقدس در شهرهای سنندج، قروه، بیجار و مریوان برگزار می‌شود.

دریایی با بیان اینکه مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر این شهدای گمنام دفاع مقدس در شهر سنندج در میدان آزادی و پیاده راه فردوسی خواهد بود، گفت: به همین مناسبت، علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی؛ پویش ملی "خوش آمدی قهرمان" در فضای مجازی و در قالب مسابقه آغاز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هدف از اجرای این پویش ملی را پاسداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و مسئولیت‌پذیری در فضای مجازی اعلام کرد.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند از مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر این شهدا در شهرهای مذکور نقاشی، عکس، کلیپ و دل نوشته تهیه کرده و آثار خود را با هشتگ‌های #خوش_آمدی_قهرمان و #شکوه_ایثار از طریق برنامه کاربردی شاد به نشانی khosh_amadi_ghahreman @ ارسال کنند.

دریایی عنوان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به پنج اثر برتر جوایز نفیسی اهدا کرده و آثار منتخب در کانال گنجینه دفاع به نشانی ganjineh_defa@ منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار