معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

شهیدان در دفاع از راه حق به حضرت زهرا (س) متوسل می‌شدند

حجت الاسلام «درخشنده» با اشاره به این که شهیدان در دفاع از حق به حضرت زهرا (س) توسل کرده بودند، گفت: شهدا دل بسته حضرت بودند.
کد خبر: ۵۶۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 26December 2022

شهیدان در دفاع از راه حق به حضرت زهرا (س) متوسل می‌شدندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «علی اکبر درخشنده» معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران شامگاه یکشنبه در مراسم شب وداع با شهدای گمنام در حوزه علمیه خواهران با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشت: طی چندماه گذشته دل بسیاری از مردم به واسطه هتک حرمت‌هایی که از سوی برخی افراد صورت گرفت، شکست.

وی با بیان اینکه شهدا قبل از شهادت به حضرت زهرا (س) در دفاع از راه حق توسل کرده بودند، افزود: شهدای گمنام با عنایت اهل بیت (ع) آمدند و متأسفانه برخی افراد این مسائل را ساختگی می‌دانند که نادرست است.

وی یکی از بستر‌ها و زمینه‌های ظهور را وجود دختران و مادران پاک و عفیفه دانست و گفت: طبق فرمایش حضرت امام راحل نقش زنان در انقلاب به مراتب بیشتر از دیگران بود و اگر بانوان نبودند، انقلاب پیروز نمی‌شد لذا هزار مرد فدا می‌شود تا حرمت یک زن نریزد.

حجت الاسلام درخشنده با عنوان اینکه شهدا سرخی خون خود را فدای سیاهی چادر زنان کرده‌اند، ادامه داد: شهدا پیرو راه حضرت زهرا (س) بودند و پیکر‌های مطهر آنان در فاطمیه و ایام شهادت حضرت بازگشته است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای تحقق فریضه جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: شهدا بسیار به حضرت زهرا (س) وابسته و دل بسته بودند و این روز‌ها آمدند تا روضه حضرت را برپا کنند.

وی با اشاره به احیای فاطمیه در طول سال توسط حاج قاسم سلیمانی و رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: شهدایی نظیر حاج حسین خرازی در کربلای ۵ به حضرت زهرا (س) توسل کرده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار