جان فدا/ در آستانه فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

مسابقات فرهنگی هنری «سردار دلها» در کردستان آغاز شد

در آستانه فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و به همت ستاد فهمای کردستان (ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان)، مجموعه مسابقات فرهنگی هنری با عنوان «سردار دلها» در سطح استان آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ - 28December 2022

مسابقات فرهنگی هنری «سردار دلها» در کردستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «بهزاد کیامهر» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: مجموعه مسابقات فرهنگی «سردار دلها» با پنج موضوع نقاشی، شعر، دلنوشته، خوشنویسی و مقاله نویسی در رده‌های سنی (کودک هشت تا ۱۲ سال) نوجوان (۱۳ تا ۱۸ سال) و جوان (۱۹ تا ۳۰ سال) برگزار می‌شود.

وی به شرایط شرکت در این مسابقات فرهنگی هنری اشاره کرد و گفت: عضویت در سامانه بچه های مسجد، خلق آثار به زبان‌های کُردی، فارسی و ترکی و رعایت رده سنی از شرایط عمومی علاقه مندان به شرکت در این مسابقات است.

وی با بیان اینکه فراخوان این مجموعه مسابقات در بین اعضای کانون‌های مساجد استان اعلام شده است، افزود: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه سال جاری مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان به نحوه ارسال آثار نیز اشاره کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند آثار خود را در زمان مقرر به آدرس سنندج میدان بسیج، بلوار شهید سلیمانی مجتمع فجر، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان و یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه استان تحویل دهند.

وی الگو قرار دادن سیر سلوک و زندگی گوهربار سردار دلها را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات اعلام و اضافه کرد: در پایان جوایز نفیسی در هر رده سنی در ۲ بخش خواهران و برادران به ۴۵ برگزیده این مسابقات اهدا می شود.

شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از برجسته ترین مقام های رسمی نظامی ایران بود که به همراه ابومهدی المهندس همرزم وفادارش ۱۳ دی ۱۳۹۸ به دست آمریکایی ها در خاک عراق به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها