جان فدا/ همرزم شهید سلیمانی:

شهید سلیمانی کرامت همه را حفظ کرد/ حاج قاسم اجازه نداد به ناموس کُردها تجاوز شود

«سنگابی» با بیان اینکه شهید سلیمانی کرامت همه را حفظ کرد، گفت: اگر همکاری جمهوری اسلامی و حضور حاج قاسم و ابومهدی مهندس نبود نمی‌توانستیم با داعش مقابله کنیم.
کد خبر: ۵۶۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ - 03January 2023

شهید سلیمانی اجازه نداد به ناموس کُردها تجاوز شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمود سنگابی» یکی از فرماندهان کُرد پیشمرگ های عراق و همرزم شهید سلیمانی امروز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن آزادی سنندج به بازگویی خاطره‌ای از حضور و رشادت‌های حاج قاسم در میدان‌نبرد با داعش پرداخت و اظهار داشت: این شهید گرانقدر اجازه نداد به ناموس کُردها تجاوز شود.

وی ادامه داد: زمانی‌ که با داعش می‌جنگیدیم نیروهای عراقی نتوانستند مقاومت کنند به خاطر همین حاج قاسم به فریادمان رسید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در تمام جبهه‌های جنگ پا به پای ما بود، اظهار داشت: زمانی‌ که داعش به نزدیک هولیر و خانقین رسید، بسیاری از فرمانده هان همچون شیخ منصور قهرمانی در مقابل دشمن به شهادت رسیدند ولی خوشبختانه حاج قاسم با حضورش ما را نجات داد.

این فرمانده پیشمرگ کُرد عراق با بیان اینکه شهید سلیمانی کرامت همه را حفظ کرد، یادآور شد: اگر همکاری جمهوری اسلامی و حضور حاج قاسم و ابومهدی مهندس نبود نمی‌توانستیم با داعش مقابله کنیم.

شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از برجسته ترین مقام های رسمی نظامی ایران بود که به همراه ابومهدی المهندس همرزم وفادارش ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ به دست آمریکایی ها در خاک عراق به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار