جان فدا/ به مناسبت سومین سالگرد شهادت «سردار سلیمانی»؛

آغاز اکران رایگان «ردی از یک مرد» در سینماهای استان کردستان

همزمان با فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اکران رایگان مستندی از زندگی و خاطرات این شهید با عنوان «ردی از یک مرد» به کارگردانی «ساسان فلاح فر» در سینماهای استان کردستان آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ - 02January 2023

آغاز اکران رایگانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «امین مرادی» رییس حوزه هنری کردستان امروز در این رابطه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ردی از یک مرد روایت خاطرات «مرد میدان» شهید حاج قاسم سلیمانی از زبان مردم روستای «قنات ملک»؛ زادگاه این فرمانده بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مستند «ردی از یک مرد» توسط پخش رویش بهمن سبز امروز دوشنبه ۱۲ دی همزمان با سینماهای منتخب سراسر کشور در پردیس سینمایی بهمن سنندج، پردیس سینمایی آزادی بیجار و پردیس سینمایی مهر سقز به صورت رایگان اکران می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان برای کسب اطلاع از سانس‌های اکران این فیلم و تهیه بلیط می‌توانند به سایت گیشه هفت مراجعه کنند، گفت: این مستند ۷۷ دقیقه‌ای که توسط بنیاد مکتب حاج قاسم تهیه شده در بخش "بلند ملی و مسابقه شهید آوینی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت نیز حضور داشته است.

در خلاصه داستان این مستند آمده است: برای شناخت حاج قاسم سلیمانی کمی باید به عقب برگردیم به سال‌های دور که او عشایرنشین بود؛ به روستای زادگاهش قنات‌ملک در کرمان؛ به میان مردمی که هر کدام قصه و ردی از این بزرگ‌مرد در زندگی‌شان دارند تا با آن زبان بی‌تکلف روستایی برایمان روایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار