مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کردستان خبر داد؛

اکران رایگان فیلم در سینماهای کردستان به مناسبت ولات حضرت فاطمه (س)

«مرادی» گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام شامخ مادر، اکران فیلم در سینماهای حوزه هنری استان رایگان خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹ - 10January 2023

اکران رایگان فیلم در سینماهای کردستان به مناسبت ولات حضرت فاطمه(س)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حیدر مرادی» مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: براین اساس خانواده‌های کردستانی می‌توانند ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه فیلم‌های در حال اکران در پردیس سینمایی بهمن سنندج، پردیس سینمایی آزادی بیجار و پردیس سینمایی مهر سقز را به صورت رایگان ببینند.

وی افزود: همچنین علاقه‌مندان به هنر هفتم می توانند ساعت۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه ۲۲ دی به صورت نیم بهاء به همراه خانواده، فیلم‌های مورد علاقه خود در سالن‌های سینمایی حوزه هنری در سطح استان رابه تماشا بنشینند.

مدیرامور سینمایی حوزه هنری کردستان اضافه کرد: استان کردستان در حال حاضر با دارا بودن ۱۳ سالن سینمایی فعال از استان‌های مطلوب از نظر سرانه صندلی محسوب می‌شود و به صورت متوسط روزانه ۹ فیلم در سانس‌های مختلف در این سینماها اکران می‌شود.

وی با تاکید بر سیاست حوزه هنری در ایجاد بستر لازم برای حضور خانواده‌ها در سینما گفت: اکران فیلم‌های روز با توجه به سلیقه مخاطبین و بهره‌مندی از سیستم‌های پیشرفته صوت و تصویر و فضاهای جنبی همسو با فرهنگ ایرانی اسلامی موجب شده است تا مجموعه سینمایی کردستان به عنوان پنج استان برتر از نظر استقبال مخاطبان در سطح کشور مطرح شود.

مرادی افزود: در کنار بروزرسانی امکانات موجود توجه به نگهداری و مراقبت از زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در راستای استفاده بهینه از امکانات، همواره مورد توجه بوده است و در سایه همت مسئولان شاهد اتفاقات بسیار مهمی در سطح پردیس‌های سینمایی استان بوده ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار