مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان:

کانون‌های فرهنگی مساجد گسترده‌ترین و مردمی‌ترین نهاد فرهنگی هستند

«کیامهر» گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گسترده‌ترین و مردمی‌ترین نهاد فرهنگی به شمار می‌روند که ظرفیت قابل توجهی در زمینه اوقات فراغت هستند.
کد خبر: ۵۹۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ - 20June 2023

کانون‌های فرهنگی مساجد گسترده‌ترین و مردمی‌ترین نهاد فرهنگی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «بهزاد کیامهر» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در جلسه شورای اداری ستاد فهما کردستان از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: این ویژه‌برنامه چهارشنبه با حضور اعضای کانون‌های مساجد شهرستان سنندج برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: کانون آقا حبیب الله سنندج میزبان افتتاحیه این طرح تابستانی است که برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری را اجرا خواهد کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان یاداور شد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گسترده‌ترین و مردمی‌ترین نهاد فرهنگی به شمار می‌روند که ظرفیت قابل توجهی در زمینه اوقات فراغت هستند.

وی افزود: امسال در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجدی، فعالیت‌های مختلفی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد با شعار «مسجد، کانون نشاط» طراحی شده است.

کیامهر بیان داشت: هرکدام از این برنامه‌ها با هدف تحقق جذب کودکان و نوجوانان به مساجد، ترویج معارف اسلامی، مهارت‌آموزی و نشاط بخشی در تابستان 1402 در سطح کانون‌های مساجد به مرحله اجرا در می‌آید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان به اهداف طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در مساجد پرداخت و اعلام کرد: ایجاد بستر مناسب برای نزدیک شدن و اُنس گرفتن جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری از مهمترین اهداف پیش بینی شده در طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

کیامهر اضافه کرد: باید زمینه جذب دانش‌آموزان در کلاس‌های فرهنگی هنری کانون‌های مساجد فراهم و برنامه‌های کانون‌های مساجد متناسب با سن و سال آنها تدوین شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، باید هم‌افزایی با ادارت، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی انجام شود تا زمینه بهره‌مندی اعضای کانون‌های مساجد از مراکز فرهنگی، هنری، ورزشی بیش از پیش فراهم شود.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار