استاندار کردستان تاکید کرد؛

ضرورت امدادرسانی دستگاه‌های مرتبط کردستان با طرح زمستانی در جاده‌ها در کمترین زمان

زارعی‌کوشا از تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر استان کردستان و عوامل راهداری تقدیر کرد و گفت: دستگاه‌های مرتبط با طرح زمستانی باید در صورت نیاز، در کمترین زمان و به بهترین نحو، به مردم در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی کنند.
کد خبر: ۵۶۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲ - 16January 2023

ضرورت امدادرسانی دستگاه‌های مرتبط با طرح زمستانی در جاده‌ها در کمترین زمانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان در بازدید از راهدارخانه‌ «بوانه» شهرستان کامیاران و پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گردنه مروارید (محور سنندج - کامیاران)، اظهار داشت: دستگاه‌های مرتبط با طرح زمستانی باید در صورت نیاز، در کمترین زمان و به بهترین نحو، به مردم در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی کنند.

وی ضمن بازدید از نحوه خدمات‌رسانی به مسافران در راه مانده، پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گردنه مروارید را یکی از مجهزترین و بهترین پایگاه‌های امدادی هلال احمر در سطح کشور برشمرد.

استاندار کردستان همچنین ضمن دریافت گزارش‌هایی در خصوص ماشین آلات و نیروهای فعال در محورهای اصلی، فرعی و روستایی کامیاران و ابراز خرسندی از تمهیدات پیش بینی شده، از تلاش‌های راهداری در بارش اخیر قدردانی کرد.

زارعی‌کوشا همچنین در جریان آخرین اقدامات راهداری در خصوص بازگشایی راه‌های استان و شهرستان کامیاران قرار گرفت.

نیروهای جمعیت هلال احمر کردستان در شبانه روز گذشته به بیش از هزار نفر که در محورهای مواصلاتی استان به علت بارش برف گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها