مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان:

قرآن و دیگر کتب آسمانی خط قرمز جهان اسلام است

حجت الاسلام «قدرتی» گفت: قرآن کریم و دیگر کتب آسمانی برای همه ما مسلمانان مقدس و به عنوان خط قرمز شناخته می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ - 26January 2023

قرآن و دیگر کتب آسمانی خط قرمز جهان اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «جمال قدرتی» مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان امروز در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن توهین به مقدسات اسلام و هر دین آسمانی دیگری، اظهار داشت: توهین به قرآن کریم که کلام خداوند متعال است، چهره دروغین آزادی بیان به معنای واقعی در جهان غرب را برای همه ما نمایان ساخت.

وی افزود: اقدام به آتش زدن قرآن کریم در کشور هلند و سوئد نشان دهنده نبود اعتقاد به خداوند متعال و نوعی پوچ گرایی در این کشورهاست و بی‌شک این اقدام هتاکانه تنها گوشه‌ای از خلاءهای بسیار در این بلاد است.

این استاد حوزه با تأکید بر اینکه قرآن کریم و دیگر کتب آسمانی برای همه ما مسلمانان مقدس و به عنوان خط قرمز شناخته می‌شوند، یادآور شد: زمانی که فرد یا جریاناتی در جامعه‌ای به خود اجازه دهند که به مقدسات و داشته‌های دینی توهین شود بی‌گمان آن اجتماع به مشکلات اخلاقی و عقیدتی بسیاری روبروست.

حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: خلاء اعتقادی در کشورهایی که امروز اقدام به آتش زدن قرآن می‌کنند باعث شده است که جایگاه انسان در پست‌ترین نقطه قرار بگیرد، لذا اقدام اخیر که توهین به مسلمین بود نشان می‌دهد کشورهای به ظاهر توسعه یافته غربی و اروپایی در باطن در بُعد اخلاقی و عقیدتی به قهقرا رسیده‌اند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان خواستار برخورد با این دست از اقدامات ضد دینی شد و خاطرنشان کرد: دولت‌هایی که این اقدام زشت و هتاکانه در آنها به راحتی صورت می‌گیرد، دولت‌هایی بسیار ضعیف، دروغگو و دین ستیز هستند که خروجی آنها برای تک تک شهروندانشان چیزی جز رسیدن به بن بست عقیدتی و معنوی نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار