مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج خبر داد؛

اعلام فراخوان دوره «تربیت مدرس سبک زندگی قرآنی» در کردستان

«امینی» از اعلام فراخوان دوره «تربیت مدرس سبک زندگی قرآنی» در سطح استان خبر داد و گفت: این دوره قرآنی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵ - 20February 2023

اعلام فراخوان دوره «تربیت مدرس سبک زندگی قرآنی» در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «شهلا امینی» مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراخوان ثبت‌نام در دوره «تربیت مدرس سبک زندگی قرآنی» در سطح استان کردستان اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه دوره «تربیت مدرس سبک زندگی قرآنی» از دوره‌های تخصصی ابلاغی سازمان دارالقرآن کریم بوده است، افزود: این دوره تخصصی با حضور اساتید برجسته کشوری از نیمه دوم اسفندماه در سنندج آغاز می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج عنوان کرد: این مؤسسه قرآنی مجری اجرای این طرح قرآنی بوده است و متقاضیان از سراسر استان می‌توانند در این دوره آموزشی تخصصی قرآن شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه شرط ثبت‌نام در این طرح قرآنی داشتن مدرک لیسانس و مدارک معتبر قرآنی بوده است، افزود: دوره «تربیت مدرس سبک زندگی قرآنی» به صورت استانی بوده و فعالان قرآنی تمام شهرستان‌های استان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.

امینی افزود: پذیرش ورودی دوره «تربیت مدرس سبک زندگی قرآنی» 40 نفر بوده که در مرحله پذیرش اصلی از بین پذیرفته‌شدگان آزمون وروردی فقط 20 نفر می‌توانند در دوره حضور یابند.

وی گفت: این دوره قرآنی از اواسط اسفند آغاز و تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت که دوره در قابل دو مرحله و هر مرحله به صورت فشرده برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه قرآنی دارالاشراق سنندج یادآور شد: علاقمندان به شرکت در این دوره قرآنی تا هفتم اسفند امسال فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار