رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان:

دیدار با خانواده شهدا موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

«مرادی» گفت: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱ - 26January 2023

دیدار با خانواده شهدا موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مریوان به همراه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان در راستای تکریم جامعه ایثارگری امروز با جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار کردند.

«محمدصدیق مرادی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان دیدار با خانواده شهدا روحیه جهاد و ایثار در راه خدمت به مردم را تقویت می‌کند.

وی افزود: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.

مرادی تصریح کرد: بر همه ما به ویژه مسئولین واجب است رفع مشکلات و دغدغه خانواده شهیدان را در اولیت کاری خود قرار داده و در حد توان رضایت آنان را جلب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان یکی از اقدامات است که باید نمود خود را در رفع مشکلات و مسائل آنان نشان دهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان یادآور شد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی‌بدیل درمنطقه برخوردار است بنابراین تمامی مردم و مسئولین موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار