عضو شورای شهر شهرستان بانه:

خانواده شهدا افتخار جامعه هستند

«احمدی» گفت: خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث‌دار انقلاب اسلامی و سرمایه‌ معنوی کشور هستند و صبر و استقامت آنها هیچگاه فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۵۷۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ - 12February 2023

خانواده شهدا افتخار جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، رئیس شورای اسلامی شهر بانه به همراه شهردار و چند تن از اعضای شورا با «محمد سرسولی» فرزند شهید «مصطفی سرسولی» دیدار کردند.

محمد احمدی، یکی از اعضای شورای شهر بانه در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که برای استقلال کشور جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: شهیدان و خانواده‌های آنان مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند و ما باید قدردان خانواده معظم شهدا باشیم.

احمدی خانواده شهدا مایه افتخار جامعه، میراث‌دار انقلاب اسلامی و سرمایه‌ معنوی کشور عنوان کرد و گفت: صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا هیچگاه فراموش نخواهد شد و تا زنده‌ایم قدردان آنان خواهیم بود.

وی یادآور شد: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که در راه خدا از جان خود خالصانه گذشتند، کاری ارزشمند و با عبادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار