معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

ارادت و عشق اهل سنت به اهل بیت به ویژه امام حسین مثال‌زدنی است

«رمضانی» با بیان اینکه ارادت و عشق اهل سنت به اهل بیت به ویژه امام حسین مثال‌زدنی است گفت: باید از چهره‌ها و علمای بزرگ اهل سنت در تولید برنامه‌های اربعین استفاده کرد.
کد خبر: ۵۴۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ - 08September 2022

ارادت و عشق اهل سنت به اهل بیت به ویژه امام حسین مثال‌زدنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در سی و ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان کردستان با موضوع برنامه‌های اربعین و کرونا اظهار داشت: رسانه رکن رکین اطلاع‌رسانی است و تمرکز رسانه ملی روی موضوع تردد زائران از مرز باشماق بیشتر شود و مستنداتی تولید شود که در پایان یک تولیدات فاخر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ارادت و عشق اهل سنت به اهل بیت به ویژه امام حسین مثال‌زدنی است گفت: باید از چهره‌ها و علمای بزرگ اهل سنت در تولید برنامه‌های اربعین استفاده کرد.

این مسئول اضافه کرد: پویش اسکان هر خانه یک موکب توسط رسانه‌ها در مریوان راه‌اندازی شود خانواده‌های انقلابی و خانواده شهدا که همواره پای کار انقلاب بوده و هستند زیاد است که باید از این ظرفیت‌ها باید به عنوان جلوه و سوژه‌های زیبای رسانه‌ای بهره بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: حوزه فضاسازی فرهنگی باید بصورت حداکثری تبیین و اقدامات لازم در این خصوص انجام شود چرا که در مرز باشماق هیچ مشکلی برای تردد زوار وجود ندارد و همه چیز فراهم است.

رمضانی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی و فضاسازی محیطی در مورد اعزام زائرین اربعین از مرز باشماق وظیفه فرهنگ و ارشاد است گفت: اقدامات لازم باید در این خصوص باید انجام و از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی دیگر در حوزه تولید محتوا استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها