معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

جنگ و جهاد در قاموس و گفتمان انقلاب اسلامی دارای اخلاص است

«رمضانی» با بیان اینکه جنگ و جهاد در قاموس و گفتمان انقلاب اسلامی دارای اخلاص است، گفت: ما در جریان جنگ تحمیلی در مقابل اسکتبار به ظاهر چیزی نداشتیم اما اخلاص و تقوای رزمندگان باعث پیروزی ما شد و این اخلاص برای ادامه کار ما لازم است.
کد خبر: ۵۳۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵ - 11August 2022

جنگ و جهاد در قاموس و گفتمان انقلاب اسلامی دارای اخلاص استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان شامگاه چهارشنبه در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار در ناحیه سپاه سنندج برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار داشت: انقلاب امام حسین (ع) الهام‌بخش تمام جنبش‌های آزادی‌بخش بشری است و خبر آن قیام را حضرت زینت (ع) مدیریت کردند.

وی با بیان اینکه امروز ما در جنگ رسانه‌ای، روایت‌ها و ادراکی قرار داریم، افزود: افزایش علم و حرکت آفندی در حوزه رسانه نیاز مقابله با جنگ رسانه‌ای تمام عیار دشمن است.

رمضانی با بیان اینکه جنگ و جهاد در قاموس و گفتمان انقلاب اسلامی دارای اخلاص است که راه را باز می‌کند، گفت: ما در جریان جنگ تحمیلی در مقابل اسکتبار به ظاهر چیزی نداشتیم اما اخلاص و تقوای رزمندگان باعث پیروزی ما شد و این اخلاص برای ادامه کار ما لازم است.

وی با تاکید بر اینکه اخلاص و تقوا مسیر را باز می‌کند افزود: بر من و شما تکلیف است وقتی قلم می‌زنیم و می‌چرخانیم، اگر به حقیقت بچرخد که خداوند آن را برکت خواهد بخشید اما اگر رفتار جبهه استکباری در حوزه رسانه را تقلید کردیم با ناراحتی عمیق باید بگوییم جنگ روایتها را باخته‌ایم لذا تقوای رسانه ای ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: امروز دشمن ما سرمایه‌های عجیبی در حوزه رسانه دارد ما هم باید در این حوزه آرایش جنگی توام با اخلاص بگیریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما نیاز به اتاق فکر و اندیشه‌ورزی رسانه ای داریم و باید حتما در حوزه رسانه‌ای تقوا داشته باشیم و با وجود این اخلاص و تقوا در مبارزه و این جنگ نابرابر پیروز خواهیم شد.

رمضانی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی حکم جهاد تبیین داده است و توان ما به ظاهر در مقابل سرمایه کلان دشمن کم است اما آنها اخلاص و تقوای ما را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار