۴۴ سال افتخار/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

امید براساس موفقیت‌های جامعه میان جوانان تقویت شود

«رمضانی» با بیان اینکه با خودباوری و ایمان به توانایی‌های داخلی می‌توان با قدرت مسیر انقلاب و توسعه را ادامه داد، گفت: طبق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی باید کوشید امید را به صورت واقعی و بر اساس موفقیت‌های جامعه میان جوانان تقویت کرد.
کد خبر: ۵۷۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹ - 08February 2023

باید امید را واقعی و بر اساس موفقیت های جامعه میان جوانان تقویت کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جشن چهل و چهارمین ‌سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه کردستان اظهار داشت: با خودباوری و ایمان به توانایی های داخلی می توان با قدرت مسیر انقلاب و توسعه را ادامه داد.

وی هوشمندی جوانان را امری ضروری دانست و افزود: جوانان ایران اسلامی از استعدادهای سرشاری برخوردار هستند و این ظرفیت باید در راستای توسعه کشور و با حمایت مسئولان بکار گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: طبق رهنمودهای رهبری باید کوشید امید را به صورت واقعی و بر اساس موفقیت های جامعه میان جوانان تقویت کرد.

رضمانی ادامه داد: دانشگاه پرسش محور است و باید پرسید که چرا پس از گذشت ۴۴ سال هنوز ۲۲ بهمن به عنوان سالروز پیروزی انقلاب گرامی داشته می‌شود.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد قابل قیاس با دوره پهلوی نیست و با قوت و افزایش تولید باید کوشید این وضعیت را ساماندهی کرد و به قله رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها