معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد؛

جایگاه و منزلت رفیع زن در ایران

«رمضانی» زن را هنرمندانه‌ترین و خلاقانه‌ترین هنر پروردگار خواند و گفت: ایران بستری را فراهم کرده ‌تا زنان به جایگاه رفیعی که برایشان ترسیم شده برسند.
کد خبر: ۵۷۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ - 05March 2023

جایگاه و منزلت رفیع زن در ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ‌در مراسم جایزه منطقه‌ای شهیده فاطمه اسدی که در کامیاران با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور برگزار شد، زن را هنرمندانه‌ترین و خلاقانه‌ترین هنر پروردگار خواند و اظهار داشت: اگر به مبانی اسلامی و اعتقادی مسلمان‌ها رجوع کنیم به جایگاه و منزلت زن پی خواهیم برد.

رمضانی با ابراز تاسف از نگاه ابزاری به زنان، افزود: امروز در جوامع غربی به زن دید کالایی دارند که کارش جلوه‌گری است و همین موجب سوءاستفاده‌هایی از بانوان شده است.

وی ادامه داد: آمار تولد کودکان حاصل روابط نامشروع و بدون اینکه وصلت و ازدواجی صورت گرفته باشد در کشوری همچون آمریکا افزون بر ۴۰ درصد و فرانسه ۵۵ درصد است و که فروریخته شدن بنیان خانواده را نشان می دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اعلام اینکه آنهایی که امروز در خارج از کشور شعار زن، زندگی و آزادی را سر می دهند هیچ نسبتی با معنا و جایگاه این کلمات ندارند، گفت: شهیده فاطمه اسدی توسط گروهکی که مدعی آزادیخواهی است به شهادت رسید.

رمضانی اضافه کرد: پیکر این شهیده بزرگوار که برای حمایت از همسر و خانواده اش با گروهک های ضدانقلاب درگیر شد، بعد از ۳۷ سال تفحص و تشییع شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظام سیاسی برآمده از مکتب اسلام حرمت و احترام به زن را تبلیغ و ترویج کرده است، یادآور شد: ایران بستری را فراهم کرده است تا زنان به جایگاه رفیعی که برایشان ترسیم شده برسند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان کارویژه زن را پرورش انسان خواند و عنوان کرد: زنان، شهید سلیمانی ها، حججی ها و شهریاری ها را تربیت می کنند.

رمضانی ادامه داد: بیش از ۶۰ درصد دانشجویان در دانشگاه‌های ایران را زنان تشکیل داده اند و این قشر در عالی‌ترین سطوح برنامه ریزی کشور حضور دارند و این بیانگر نقش و اهمیت بانوان در کشورما است.

وی بر داشتن بصیرت نسبت به مکرهای دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن برای پیش بردن نقشه های خود از کلمه ها و شعارهای زیبا استفاده می کند تا جوانان ما جذب آنها شوند که با هوشیاری نسل جوان ما تاکنون این ترفندها خنثی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان یادآور شد: افزایش آمار طلاق در جامعه بیانگر فاصله گرفتن از گفتمان اسلامی و زندگی شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها