معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

آمادگی لازم ویژه خدمت‌رسانی شایسته به زائران فراهم شود

«رمضانی» گفت: بیجار، قروه و کامیاران جزو شهرستان‌های پر زائر هستند که باید آمادگی لازم ویژه خدمت‌رسانی شایسته از آنان فراهم شود.
کد خبر: ۵۴۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶ - 05September 2022

آمادگی لازم ویژه خدمت‌رسانی شایسته به زائران فراهم شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ‌در جلسه هماهنگی ستاد اربعین که با حضور مسئولان در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان اظهار داشت: خوشبختانه امنیت بسیار خوبی در سراسر استان کردستان و مرز باشماق تامین است.

وی بر لزوم ایجاد پارکینگ‌ها و امکانات رفاهی در طول جاده و در پایانه‌های مرزی تاکید کرد و افزود: نحوه برخورد با زائران بسیار مهم بوده و باید با نهایت احترام باشد و برند فرهنگی بودن استان کردستان مخدوش نشود.

رمضانی تصریح کرد: بیجار، قروه و کامیاران جزو شهرستان‌های پر زائر هستند که باید آمادگی لازم ویژه خدمت‌رسانی شایسته از آنان فراهم شود.

«علیرضا کرمی» رئیس ستاد عتبات عالیات استان کردستان نیز در ادامه از راه‌اندازی 37 موکب داخلی و 6موکب برون‌مرزی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم ویژه خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران اربعین فراهم است.

وی با بیان اینکه آرد مورد نیاز موکب‌های داخلی و خارجی به صورت رایگان توسط دو دستگاه و خیرین تامین شده است، افزود: در بحث اسکان تاکید بر داشتن مجوز موکب‌هاست و نظارت کامل صورت خواهد گرفت. 

کرمی یادآور شد: پیشنهاد می‌شود در روند برگزاری برنامه‌ها مردمی بودن و استفاده از ظرفیت مردم فراموش نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها