استاندار کردستان:

«اربعین» آوردگاه آزادگان جهان در برابر استکبار است

«زارعی‌کوشا» گفت: اربعین آوردگاه آزادگان جهان در برابر جبهه کفر، استکبار و صهیونیسم است، جریان اربعین حسینی نمادی از اتحاد عدالت‌خواهان است.
کد خبر: ۵۴۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ - 06September 2022

«اربعین» نمادی از اتحاد بین تمام آزادگان جهان در برابر جبهه کفر و استکبار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان امروز در آیین بدرقه نخستین کاروان زائران اربعین از مرز باشماق مریوان اظهار داشت: اربعین آوردگاه آزادگان جهان در برابر جبهه کفر، استکبار و صهیونیسم است، جریان اربعین حسینی نمادی از اتحاد عدالت‌خواهان است.

وی افزود: انتخاب مرز باشماق به عنوان محل تردد زائران برای نخستین بار، افتخاری برای مردم کردستان و مریوان است. در مدت زمان کمی، شرایط مناسبی برای میزبانی از زائران فراهم شد و اگر حجم زائرین بیشتر شود، ظرفیت برای میزبانی وجود دارد.

زارعی کوشا گفت: شور و شوق بسیاری برای تردد از مرز باشماق وجود دارد و پیش‌بینی می شود در بازگشت، شاهد مراجعه تعداد بیشتری از زائران باشیم که تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

امسال با تصمیم وزارت کشور، مرز باشماق مریوان برای اولین بار جهت تردد زائران اربعین انتخاب شده است. تردد زائران از مرز باشماق از ۱۵ شهریور به صورت رسمی آغاز شده و دستگاه‌های خدمات رسان و سایر ادارات مرتبط با خروج زائران اربعین، در مرز باشماق مستقر شده‌اند و در شیفت‌های مختلف کاری، پاسخگوی زائران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار