معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

رسانه باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشد

«رمضانی» گفت: رسانه باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و سیاست‌ها و تصمیمات مدیران را به جامعه منعکس کند.
کد خبر: ۵۳۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ - 24July 2022

رسانه باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در نشست هم‌اندیشی استاندار و معاونان استاندار کردستان عصر امروز با اصحاب رسانه با قدردانی از زحمات جامعه رسانه‌ای استان در جریان سفر اخیر رئیس‌جمهور پوشش رسانه‌ای کمی و کیفی بسیار خوبی توسط خبرنگاران انجام شد.

وی افزود: اختلاف نظر داشتن در بین رسانه‌ها مشکلی نیست بلکه می‌تواند معبر و فرصتی برای پیشرفت در فکر و پیشبرد سیاست‌ها باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه مچ‌گیری روش خوبی نیست و خلاف رویکرد و سیاست‌های رسانه‌های رسمی کشورمان است، تصریح کرد: کسانی که کار تبیین و اطلاع‌رسانی نمی‌کنند از کسی نمی‌ترسند اما از خدا می‌ترسند و این رویکرد بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه رسانه باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و سیاست‌ها و تصمیمات مدیران را به جامعه منعکس کند، گفت: در صورت کوتاهی مسئولان در انجام وظایف، خبرنگاران مطالبه‌گری کنند.

رمضانی با ذکر اینکه متاسفانه رویکرد و تیتر برخی رسانه‌ها در استان جای تاسف است، عنوان کرد: برخی رسانه‌ها رسالت انقلابی خود را ایفا نمی‌کنند و تیترهایی با عنوان فلان مردم: و فلان مسئول: می‌زنند که متناقض باهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها به‌جای ایجاد ناامیدی، مشکلات و موانع را قبل از انتشار در جلسات تخصصی به مسئولان منعکس کنند، خاطرنشان کرد: اخبار مربوط به سفر رئیس‌جمهور هنوز تمام نشده و می‌توان رهاورد و دستاوردهای سفر مدام منعکس شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار