معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد؛

تبدیل استان کردستان به پایلوت توسعه کشور

«رمضانی» گفت: کردستان با داشتن عناصر فرهیخته و انقلابی می‌تواند پایلوت توسعه و پیشرفت کشور باشد و باید متناسب با این ظرفیت برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۵۱۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ - 16April 2022

کردستان با داشتن عناصر فرهیخته و انقلابی می‌تواند پایلوت توسعه کشور باشدبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سنندج اظهار داشت: مسئولیت در نظام اسلامی متفاوت از نظام‌های غربی و غیر مبتنی بر دین است.

وی افزود: دین اسلام مترقی‌ترین دین بندگی است و با تمام احترامی که برای دیدگاه تمامی سیاسیون قائل هستیم، در گذشته عنوان می‌کردند وظیفه حکومت رساندن مردم به بهشت نیست در صورتی که این‌چنین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: روزها و شب‌ها از پشت سر هم می‌آیند و می‌روند اما حکومت در قاموس اسلام وظیفه تامین مسائل دنیوی و اخروی انسان‌ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) می‌فرمایند، حکومتی که نتواند احقاق حق کند ارزشش از کفش کهنه کمتر است و در این حکومت که مبتنی بر دین است وظیفه احقاق حق دارد و اگر مسئولی به این وظیفه عمل نکند به خون شهدا و مردم خیانت کرده است.

رمضانی، امنیت کنونی کردستان را مرهون از خودگذشتن مهاجرین و انصار و خون شهدای خواند و عنوان کرد: پیش فرض مسئولیت در نظام اسلامی دعوت به جهنم است اما اگر اهل خدمت باشیم، به سمت بهشت رهنمون می‌شویم و در صورتی که مسئولی در امانت مسئولیت خیانت کرده باشد،  به سمت جهنم سوق داده می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: انقلاب اسلامی به چهل سال دوم و به تعبیر رهبری به گام دوم رسیده است و بر همه مسئولین وظیفه است به سمت شکوفایی برویم و این در گرو مدیریت جهادی و جهشی است.

وی ابراز داشت: مسئول در دولت سیزدهم باید چند برابر دولت‌های گذشته کار کند ضمن اینکه هم باید کمیت و هم کیفیت در نظر داشته باشد.

رمضانی ادامه داد: سنندج ویترین استان کردستان است اگر کردستان عنوان فرهنگی دارد، سنندج پایتخت فرهنگی است، سنندج یک سوم جمعیت کردستان دارد و فرماندار جدید باید بداند امورات یک سوم جمعیت استان به عهده اوست و باید برنامه‌ریزی کند.

وی گفت: ما فرماندار بدون برنامه را قبول نکرده‌ایم لذا افرادی که به عنوان فرماندار انتخاب معرفی می‌شوند برنامه دارند و استفاده از ظرفیت نخبگان و رشد و پرورش استعدادها و نیز پیشرفت و توسعه جز برنامه‌های آنها است.

رمضانی یادآور شد: در این دوره باید برای هر شهرستان حداقل چهار پنج فرماندار را تربیت کنیم و از فرمانداران گذشته می‌خواهیم همچنان خود را فرماندار بدانند و نظر و مشاوره دهند.

این مسئول تصریح کرد: کردستان با داشتن عناصر فرهیخته و انقلابی می‌تواند پایلوت توسعه و پیشرفت کشور باشد که رهبری می‌فرمایند مردم این خطه وفاداری خود را به نظام ثابت کرده‌اند و باید متناسب با این ظرفیت برنامه‌ریزی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب برای سخنرانی و شعار نیست بلکه اجرای آن مستلزم برنامه‌ریزی و اهتمام در اجراست.

وی وجوه فرهنگی و عرفانی مردم کردستان را بی‌نظیر و بالاتر از تراز کشوری خواند و گفت: امسال مراسم نوروز در بالاتر از حد خودش برگزار شد که نشان دادند که ضدانقلاب نمی‌تواند برای آنها برنامه‌ریزی کند.

رمضانی افزود: حاکمیت و اسلام با شادی مخالفت ندارد بلکه با اباحه‌گری و فساد و سوءاستفاده مخالف است و کردستان باید پایتخت جشن‌های باستانی کشور شود.

وی متذکر شد: فرمانداری سنندج به دلیل وجود ادارات کل و فرمانداری در حاشیه بوده ‌که باید این جایگاه احیا شود و مدیران کل استان باید پاسخگوی فرمانداران باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار