معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

والدین شهدا، شهیدپرور و جایگاه بسیار مقدسی دارند

«رمضانی» گفت: والدین شهدا، شهیدپرور هستند و جایگاه بسیار مقدس و ارزشمند دارند و در شرایط کنونی ما همانند پناهگاه باید به آن‌ها متوسل شویم.
کد خبر: ۵۱۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ - 10April 2022

والدین شهدا، شهید پرور و جایگاه بسیار مقدسی دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ظهر امروز (یک‌شنبه) در نشست نقد و بررسی کتاب «راز شب قدر» روایت‌گر زندگی شهید «جواد کاکه‌جانی» از شهدای مدافع وطن در کردستان و شعرسرایی با موضوع «مادران شهدا» که در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ما خاک پای مادران شهدا هستم و باور دارم امروز در این مجلس معنوی، شهید «کاکه جانی» و دیگر شهدا در میان ما حضور دارند.

وی افزود: خاک کردستان مقدس است؛ شهید تمام هستی خود را در راه خدای متعال می‌دهد و با خدا معامله می‌کند؛ بنابراین خون شهید هرکجا ریخته شود، آن سرزمین مقدس است.

رمضانی تصریح کرد: این جلسه نمود جهاد تبیین است و باید این چنین جلساتی به صورت مداوم تشکیل شود و این مهم رسالت بزرگی بر عهده ماست.

وی با بیان اینکه شهدا با خداوند متعال معامله کردند و به او رسیدند، گفت: حضور در چنین جمع‌های معنوی برای ما افقی باز خواهد کرد تا شاید ما نیز به شهدا و این قافله عظیم و نور الهی ملحق شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه مادران شهدا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند هستند، افزود: والدین شهدا، شهیدپرور هستند و جایگاه بسیار مقدس و ارزشمند دارند و در شرایط کنونی ما همانند پناهگاه باید به آن‌ها متوسل شویم.

رمضانی یادآور شد: باید فرهنگ ایثار و شهادت و فضای معنوی در استان کردستان گسترش یابد و زندگی‌نامه شهدا همانند گنجینه‌ای ارزشمند منتشر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار