فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان:

شهید «صیاد شیرازی» همه ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح را به منصه ظهور رساند

امیر «رحمت‌پور» گفت: شهید «صیاد شیرازی» را می‌توان اثرگذارترین فرمانده نظامی عملیات بیت‌المقدس در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نام برد که فرماندهی نیروی زمینی را بر عهده گرفت و همه ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح را به منصه ظهور رساند.
کد خبر: ۵۱۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲ - 10April 2022

شهید شیرازی باعث انسجام نیروهای مسلح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، امیر «حمیدرضا رحمت‌پور» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان، امروز (یک‌شنبه) در مراسم بزرگداشت بیست‌وسومین سالگرد شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی» که با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان سپهبد «محمدولی قرنی»، «علی صیاد شیرازی» و «قاسم سلیمانی» خار چشم دشمنان، یاور انقلاب و مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی در عصر خود بودند و دشمن در مقابل عظمت آن‌ها ناتوان مانده بود که هر کدام از این شهیدان والامقام با فاصله ۲۰ سال اختلاف، به‌طور ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

وی افزود: سپهبد شهید «محمدولی قرنی» در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی مورد اعتماد امام راحل بود و به عنوان اولین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی شد و نقش ارزنده‌ای در دفاع از نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل منافقین داشت.

امیر «رحمت‌پور» ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد «علی صیاد شیرازی»، تصریح کرد: سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» را می‌توان اثرگذارترین فرمانده نظامی عملیات بیت‌المقدس در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی نام برد که فرماندهی نیروی زمینی ارتش را بر عهده گرفت و همه ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح را به منصه ظهور رساند و باعث انسجام و همبستگی تمامی نیرو‌های مسلح شد.

وی افزود: عملیات بیت‌المقدس یکی از پیچیده‌ترین و بزرگ‌ترین عملیات نظامی تاریخ جهان به فرماندهی شهید «صیاد شیرازی» بود که در آن از همه سرمایه‌های انسانی، نظامی و عناصر نیرو‌های مسلح استفاده کرد و دشمن را شکست داد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان ادامه داد: این فرمانده مقتدر دیگر عملیات‌های پیروزمندانه ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، رمضان و بدر را نیز بر عهده داشت.

امیر «رحمت‌پور» یادآور شد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امیدوارم با برگزاری چنین مراسماتی، یاد و خاطره فرماندهان کشورمان را گرامی داشته و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها