مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان:

ارتش با رویکرد استکبارستیزی، انقلابی و جهادی در صحنه حضور دارد

سردار «مالکی» گفت: ارتش با رویکرد معنوی، استکبارستیزی، انقلابی، جهادی و پرقدرت در صحنه حضور دارد و دست در دست سایر نیروهای مسلح آماده جانفشانی در راه اسلام، انقلاب و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۱۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵ - 17April 2022

ارتش با رویکرد استکبارستیزی، انقلابی و جهادی، پرقدرت در صحنه حضور داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، در آستانه ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان امروز با امیر سرتیپ «حمیدرضا رحمت‌پور» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ ارتش در کردستان  دیدار کرد.

«ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در این دیدار با تبریک روز ارتش و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به‌ویژه شهدای ارتش، اظهار داشت: نامگذاری روز ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش ابتکار حضرت امام(ره) برای استحکام رابطه ارتش با ملت ایران بود و این نامگذاری نشان از نقش مهم و اهمیت ارتش در نظام اسلامی و دفاع از کشور دارد.

وی افزود: امروز به برکت وجود انقلاب اسلامی ارتش یکی از نیروهای پیشگام، پیشتاز و جهادی است که برای دفاع از انقلاب و حرکت در راستای اهداف انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن نیروهای قدرتمند و وفادار به انقلاب در طول این سال‌ها منشأ خدمات گسترده به ملت و نظام اسلامی بوده و با مجاهدت‌های خالصانه خود حماسه‌های ماندگاری خلق کرده است.

سردار مالکی به نقش‌آفرینی ارتش در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ارتش در طول این سال‌ها به خوبی نشان داده در راه تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و ملت ایران آماده هرگونه مجاهدت است.

وی ادامه داد: امروز به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های ارتشیان غیور ایران اسلامی، ارتش با رویکرد معنوی، استکبارستیزی، انقلابی، جهادی و پرقدرت در صحنه حضور دارد و دست در دست سایر نیروهای مسلح آماده جانفشانی در راه اسلام، انقلاب و نظام اسلامی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان یادآور شد: رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای سلحشور ارتش و سایر نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس بر هیج کس پوشیده نیست و در تاریخ پُر افتخار انقلاب ماندگار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار