استاندار کردستان:

حضور ارتش در کنار مردم موجب آسایش و آرامش است

«زارعی‌کوشا» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدایت و رهبری فرمانده حکیم و بصیر کل قوا، لرزه بر اندام دشمن می‌افکند و حضور آنها در کنار مردم موجب آسایش و آرامش است.
کد خبر: ۵۱۷۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ - 18April 2022

حضور ارتش در کنار مردم موجب آسایش و آرامش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان در بلوار آزادگان سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دهه بزرگداشت این نیروی توانمند و پر افتخار اظهار داشت: نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از تدابیر پیامبرگونه امام ‌(ره) بوده که در طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی راه را بر فتنه‌گران علیه انقلاب نوپای اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران بست.

این مسئول افزود: این روز در سال‌های بعد به ویژه در ایام هشت سال دفاع مقدس با تقدیم خون هزاران شهید پرافتخار ارتش در کنار برادران سپاهی و بسیجی، ماندگارتر شد.

استاندار کردستان ادامه داد: خدای متعال را شاکریم که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدایت و رهبری فرمانده حکیم و بصیر کل قوا، لرزه بر اندام دشمن می‌افکند و حضور آنها در کنار مردم موجب آسایش و آرامش است.

وی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پر افتخار انقلاب اسلامی به عنوان نیروهای الهی که با هویت و ماهیت جدید در انقلاب اسلامی تولدی دوباره یافتند، در دوران دفاع مقدس با وجود همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها یک جنگ طولانی مدت را با افتخار و رشادت مدیریت کرده و یک وجب از خاک این مرز و بوم را به دشمن واگذار نکردند بلکه به عنوان پیروز در مقابل دشمن متجاوز و پشتیبان‌شونده سربلند از امتحان الهی بیرون آمدند و برگ زرینی را در کتاب پر افتخار تاریخ ایران اسلامی و انقلاب به ثبت رساندند.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: این افتخارآفرینی‌ها منحصر و مختص به دوران دفاع مقدس نبوده بلکه تا امروز ارتش ما علاوه بر این که از حیث روزآمدی و کارآمدی پیشرفته و توانمند است، در عرصه‌های دیگر نیز بالنده شده و در عین حال به عنوان نیروی مردمی در کنار مردم قرار دارد و بارها مدال تحسین و تقدیر را از بیان مبارک رهبر معظم اتقلاب اسلامی دریافت کرده که این مهم نشان دهنده پویایی و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار