مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

ارتشیان در دفاع از تمامیت ارضی کشور خوش درخشیدند

سردار «مالکی» گفت: ارتشیان شجاعانه، جان خود را در سنگر‌های امنیت، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور بویژه حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدس در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کردند و در این میسر نورانی خوش درخشیدند و شهیدانی والامقام تقدیم انقلاب کردند.
کد خبر: ۵۸۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ - 18April 2023

ارتشیان در دفاع از تمامیت ارضی کشور خود درخشیدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مدیرکل و جمعی از مسئولان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز با سرتیپ‌ دوم «حمیدرضا رحمت‌پور» فرماندهی لشکر ۲۸ پیاده استان دیدار کردند.

سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در این دیدار ضمن تبریک این روز به ارتشیان غیور و حافظان کیان نظام مقدس اسلامی، اظهار داشت: رشادت‌ها و فداکاری‌های برادران عزیز ارتشی در طول دوران دفاع مقدس و همچنین سایر میدان‌های نبرد در حوزه های زمینی، هوایی و دریایی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: ارتش ما مقتدر، توانمند و مسلح به فناوری‌های نظامی روز دنیا است که این مهم جرأت هر گونه شیطنت و آسیب رساندن به کیان ایران اسلامی را از دشمنان سلب می کند.

سردار مالکی تصریح کرد: ارتشیان شجاعانه، جان خود را در سنگر‌های امنیّت، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور بویژه حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدس در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کردند و در این میسر نورانی خوش درخشیدند و شهیدانی والامقام تقدیم انقلاب کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان یادآور شد: ارتش در کنار مردم است و در محرومیت‌زدایی کارهای بزرگی انجام داده است و همچنین در مبارزه با کرونا، امداد رسانی به مردم در سراسر کشور خوش درخشیدند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از خدمات ارزشمند امیر حمیدرضا رحمت‌پور فرماندهی لشکر ۲۸ پیاده کردستان به نمایندگی از دیگر ارتشیان غیور به پاس سال‌ها خدمت و تلاش صادقانه در راه حفاظت امنیت کشور تقدیر شد.

انتهای پیام/ شیما صادقی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار