فرمانده قرارگاه لشکر ۲۸ پیاده کردستان:

نیروهای مسلح در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارند

امیر «رحمت‌پور» گفت: نیروهای مسلح در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارند و با اقتدار از همه مرزهای زمینی دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ - 18April 2023

نیروهای مسلح استان، امروز در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، امیر حمیدرضا رحمت‌پور فرمانده قرارگاه لشکر ۲۸ پیاده کردستان امروز در مراسم روز ارتش که در بلواز آزادگان این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالروز دهه بزرگداشت ارتش اظهار داشت: از ۲۱ فروردین مصادف با سالروز شهادت شهید علی صیاد شیرازی تا شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی دهه به عنوان بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی اسران نامگذاری شده که برنامه‌های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و رژه نیروهای مسلح از برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

امیر رحمت‌پور ادامه داد: شهید صیاد شیرازی حق بزرگی بر گردن جمهوری اسلامی ایران دارد و هماهنطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص این شهید والامقام فردمودند: سرزمین‌های خوزستان و گردنه‌های سربرافراشته کردستان شاهد آمادگی و فداکاری این انسان مصمم و شجاع بوده و جبهه‌های دفاع مقدس صدها خاطره از رشادت و ازخودگذشتگی‌های او در خود حفظ کرده است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح استان، امروز در اوج صلابت و امادگی رزمی قرار دارند و نیروی زمینی با داشتن نیروهای متحرک هجومی و یگان‌های واکنش سریع با اقتدار از همه مرزهای زمینی دفاع می‌کنند.

فرمانده قرارگاه لشکر ۲۸ پیاده کردستان به پیشرفت‌های نیروهای مسلح در دفاع از مرزهای هوایی و دریایی کشور اشاره کرد و گفت امروز عهد می‌بندیم همواره پاسدار آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی باشیم و در راه دفاع از مرزهای کشورمان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها