نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

ارتش نمونه بارز وفاداری نسبت به نظام، انقلاب اسلامی و ولایت است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه شهدای ارتش جلوه‌ای بارز از این معنای وفاداری هستند، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به نظام مقدس، انقلاب اسلامی و ولایت وفادار بوده و این مهم باعث افتخار است.
کد خبر: ۵۸۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 18April 2023

رتش نمونه بارز وفاداری نسبت به نظام، انقلاب اسلامی و ولایت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در مراسم روز ارتش که در بلواز آزادگان این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالروز ۲۹ فرودین ماه روز ارتش به زحمتشکان این عرصه اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به نظام مقدس، انقلاب اسلامی و ولایت وفادار بوده و این مهم باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه شهدای ارتش جلوه‌ای بارز از این معنای وفاداری هستند، گفت: معنویت در ارتش جمهوری اسلامی هویدا است اما در گذشته و قبل از انقلاب توجه به معنویت آنچنان که بعد انقلاب مشاهده شده، نبوده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: انسان‌های پاک سرشت در ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنند و احساس مسئولیت از نقاط بارز آنها در عرصه خدمت است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی اسران از لحاظ مسائل نظامی و وقایع غیرمترقبه مانند سیل و زلزله در کنار سایر نهادها در عرصه خدمت به مردم شریف ایران قدم برداشته است و فقط در محدوده وظایف تعریف شده خاص حرکت نکرده و این مهم قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام پورذهبی به اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بسیاری از دول اطراف ما، دچار فروپاشی شده اما ارتش کشورمان با نظم، صلابت و غیرت و ایجاد امنیت مشغول خدمت هستند و از این امر جلوگیری کرده است.

وی با اشاره به کلامی از امیرالمومین علی(ع) افزود: سپاهیان و ارتشیان ما به فضل پروردگار در عرصه‌های نظامی و انتظامی در مردم زینت زمامداران، مایه عزت دین و امنیت هستند و کار مردم بدون حضور آنان، استوار نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون در مقابله با بحران‌ها و دسیسه‌های گوناگون با اقتدار و شجاعت در راه خدمت به انقلاب تلاش کرده‌اند و همه ما به نیروهای ارتش افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار