پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز ارتش؛

ارتش، تبلور استقلال و آزادی است

سردار «مالکی» در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی را به فرماندهان، کارکنان و سربازان ارتش تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۵۸۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ - 18April 2023

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، این روز را به فرماندهان، کارکنان و سربازان خدوم و زحمت کش ارتش تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

۲۹ فروردین با درایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی به نام روز ارتش مزین شده و همانطور که ایشان فرمودند: «ارتش ما پشتوانه ملت ماست».

ارتش، تبلور استقلال و آزادی مردمی است که آوازه غیرت و هم بستگی شأن، دروازه‌های پولادین جهان را درنوردیده است.

امنیتی که امروز بدان می‌بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت‌های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.

دلاورمردان ارتش سربلند جمهوری اسلامی ایران با دانش و تجربه خود در بحران‌های زلزله، سیل و کرونا در کنار مردم بوده و باعث آرامش شدند و این فداکاری‌ها شایسته تقدیر است.

اینجانب این روز فرخنده را به دلاورمردان ارتش سربلند جمهوری اسلامی ایران، خانواده‌ گرانقدر شهدای ارتش، جانبازان عزیز و تمامی دلاورمردان حماسه آفرین نیروهای زمینی بالاخص لشکر ۲۸ پیاده کردستان تبریک می‌نمایم و اقتدار روزافزون برای جان برکفان این نیروی مردمی را در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) و تدابیر فرمانده معظم کل قوا از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار