مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان خبر داد؛

تجلیل از ۹ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کردستان

سردار «مالکی» گفت: در بحث تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شعار «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در نظر گرفته شده و سهم استان کردستان در تجلیل از پیشکسوتان ۹ هزار نفر از رزمندگان در ستاد نیروهای مسلح، ادارات، بسیجیان، سازمان‌ها و همسران پیشکسوتان است.
کد خبر: ۶۱۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ - 10September 2023

تجلیل از ۹ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار پاسدار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز در جلسه شورای هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان که در استانداری کردستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ارائه گزارشی از اقدامات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در راستای ساماندهی یادمان‌های شهدای استان پرداخت و اظهار داشت: تعدادی از یادمان‌های شهدای گمنام در کردستان تکمیل و تعدادی دیگر توسط شهرداری‌ها، ادارات و پیمانکار در دست اقدام است.

وی به مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس کردستان اشاره کرد کرد و گفت: برای احداث مرکز فرهنگی تاکنون اقدامات زیربنایی انجام و دیوارکشی آن توسط پیمانکار در حال اجراست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ابتدای سال برای تمامی ادارات و ارگان‌ها ارسال شده و هر یک از آنها باید عملکرد خود را در سامانه‌ سادم که توسط ستاد کل نیروهای مسلح رصد می‌شود، ثبت کنند.

این مسئول ادامه داد: برگزاری رژه نیروهای مسلح در مرکز استان با مسئولیت سپاه استان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای سراسر استان با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشارکت همه ادارات، سخنرانی فرمانده‌هان در خطبه‌های نماز جمعه، تهیه و تولید برنامه‌های ویژه دوران دفاع مقدس در صداوسیما، صدور بیانیه‌ها و نصب بنر در سطح استان و شهرستان‌ها و تکریم و تجلیل از پیشکسوت دوران مقاومت از عمده‌ برنامه‌های هفته دفاع در کردستان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس در سراسر کشور از یک میلیون پیشکسوت تجلیل خواهد شد، یادآور شد: در بحث تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس شعار «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در نظر گرفته شده و سهم استان کردستان در تجلیل از پیشکسوتان ۹ هزار نفر از رزمندگان در ستاد نیروهای مسلح، ادارات، بسیجیان، سازمان‌ها و همسران پیشکسوتان است.

سردار مالکی خاطرنشان کرد: کمیته گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان بر عهده استاندار و به دبیری حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است و ستادهای شهرستانی نیز بر عهده فرمانداران و دبیری فرماندهان سپاه آن شهرستان است.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز و تا پایان ۷ مهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها