طی سخنانی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان: دفاع مقدس سالروز پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است

سردار «مالکی» گفت: هفته دفاع مقدس بعنوان یکی از ارزشمندترین نقاط عطف تاریخ کشور عزیزمان ایران و اوج رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش‌ها در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۱۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ - 25September 2023

دفاع مقدس سالروز پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در یادداشتی به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و فداکاری و حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که جانانه صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

دفاع مقدس، دستگاه تبدیل افراد به انسان‌های عارف بود و عرصه‌ای برای تبدیل افراد معمولی به اسوه‌های فضیلت همچون سردار شهید سلیمانی‌ها، باکری‌ها و حججی‌ها؛ و در واقع  تبدلی به عرصه‌ای برای اعتماد به نفس ملی و تکیه به امکانات داخلی شد.

هفته دفاع مقدس بعنوان یکی از ارزشمندترین نقاط عطف تاریخ کشور عزیزمان ایران و اوج رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزش‌ها در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، قدم برداریم.

اینجانب با نثار درود و صلوات به روح بلند شهدای گرانقدر این سرزمین به‌ویژه سردار دلها «سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی» و پنج هزار ۴۰۰ شهید گلگون کفن کردستان فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به همه پیشکسوتان و رزمندگان بازمانده از آن روزهای درخشان استان، خانواده معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و آنان که دل در گرو اعتلای ایران اسلامی دارند تبریک عرض نموده و از خداوند متعال در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار