مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان:

بیان دستاوردهای نظام توطئه‌های دشمن و رسانه‌های معاند را خنثی می‌کند

سردار «مالکی» گفت: خبرهای صحیح و بیان و انعکاس دستاوردهای نظام می‌تواند آگاهی و بصیرت لازم را به مردم القا و توطئه‌های دشمن و رسانه‌های معاند را خنثی کند.
کد خبر: ۵۹۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ - 23May 2023

بیان دستاوردهای نظام توطئه‌های دشمن و رسانه‌های معاند را خنثی می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت اظهار داشت: خبرگزاری دفاع مقدس نقش بسزایی در روشنگری اقدامات و مشکلات دوران دفاع مقدس و جنگ داخلی و خارجی دارد.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای نظام و دفاع مقدس باید بیان شود، افزود: دستاورهای انقلاب و پیروزی‌های انقلابی امری آشکار است و باید در خبرگزاری‌ها مطرح شود چراکه بصیرت و آگاهی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

سردار مالکی خاطرنشان کرد: نظام با وجود مشکلات ناشی از جنگ نسبت به کارهای عمرانی و خدماتی یک وجب کوتاه نیامد و امکانات امروز دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند و دشمن در صدد برجسته کردن مشکلات و نشان دادن عدم کارایی نظام هستند، گفت: خبرهای صحیح و بیان و انعکاس دستاوردهای نظام می‌تواند آگاهی و بصیرت لازم را به مردم القا و توطئه‌های دشمن و رسانه‌های معاند را خنثی کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در ادامه به ماموریت ناوگروه ۸۶ ارتش اشاره کرد و گفت: این ناوگروه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال کشورهای مختلف قرار گرفت و اقتدار و صلابت را برای کشور به ارمغان آورد.

سردار مالکی ادامه داد: ماموریت ناوگروه ۸۶ نیروی ارتش، عملا به معنای باز شدن پای ایران به آب‌های جهانی و اقیانوس‌هاست که دارای ابعاد نظامی و سیاسی قابل توجهی است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که قدرت ایران در ابعاد مختلف تا چه میزان افزایش پیدا کرده است و وارد مرحله جدیدی از عرصه قدرت‌های فراسرزمینی شده است و جوسازی‌های استکبار جهانی نسبت به این ناوگروه بی‌نتیجه ماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اتفاقی مبارک در تاریخ کشورمان است و این مهم نقش بسزایی در پیروزی رزمندگان و نیروهای کشور داشت.

سردار مالکی با بیان اینکه حماسه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ پیروزهای انقلاب اسلامی به شمار می، رود، یادآور شد: صدام و نظامیان بعثی، همه همت، توان و تدبیر خود را برای حفظ اشغال خرمشهر، از آغاز تصرف آن به کار گرفتند اما فتح خرمشهر موجب سرشکستگی صدام و نیز تلخ کامی حامیان قدرتمند او شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار