مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

مرزبانان در مرزهای کشور حافظ امنیت و اقتدار نظام هستند

سردار مالکی گفت: مرزبانان این امر را به خوبی به اثبات رسانده که در مرزهای کشور حافظ امنیت و در واقع اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۶۰۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 08August 2023

مرزبانان در مرزهای کشور حافظ امنیت و اقتدار نظام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار پاسدار ذبیح‌الله مالکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به همراه جمعی از کارکنان این اداره با فرمانده مرزبانی استان دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، پلیس مرزبانی را یکی از مهم‌ترین بخش‌های نیروهای مسلح در کشور دانست و اظهار داشت: امنیت مرزهای گسترده ایران اسلامی مرهون چشمان بیدار مرزبانان دلاور است.

وی افزود: کارکنان پلیس مرزبانی علاوه بر فعالیت شبانه‌روزی در مناطق دوردست و صعب‌العبور، به‌طور مداوم با اشرار، قاچاقچیان و گروهک‌های تروریستی درحال مبارزه هستند و در این راه شهدای فراوانی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند که نشانگر وجود روحیه جهادی در این سازمان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با تقدیر از تلاش‌های مرزبانان، تاکید کرد: همه ملت ایران سپاسگزار زحمات بی‌دریغ فرزندان عزیز خود در مرزها هستند.

سردار مالکی یادآور شد: مرزبانان این امر را به خوبی به اثبات رسانده که در مرزهای کشور حافظ امنیت و در واقع اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها