مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

باید در برایر دسیسه‌های دشمن به «جهاد تبیین» بپردازیم

«مردانیان» با بیان اینکه همه ما باید برای آگاه کردن جامعه نسبت به دسیسه‌های دشمنان به جهاد تبیین بپردازیم، گفت: جهاد تبیین، اکسیر گمشده‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به آن اشاره فرمودند و آن را یکی از اولویت‌های نظام می‌دانند.
کد خبر: ۶۰۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ - 10August 2023

باید در برایر دسیسه‌های دشمن به «جهاد تبیین» بپردازیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حمید مردانیان» مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران امروز در اولین کنگره تجلیل از ۲۲۸ نفر رزمنده، جانباز، آزاده و خانواده شهدا دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در کردستان که در سالن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: جهاد تبیین، اکسیر گمشده‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به آن اشاره فرمودند و آن را یکی از اولویت‌های نظام می‌دانند.

وی تبیین را باز کردن گره افکار اجتماعی و حرکت کردن در خلاف مسیر دشمن عنوان کرد و افزود: آگاه کردند جامعه بطوریکه جای جلاد و شهید عوض نشود خود جهاد تبیین است.

مردانیان با بیان اینکه امروز ما مورد طمع بیگانگان و دشمن هستیم، گفت: دشمن هیچگاه از ترفندهای خود دست نمی کشد و امروز از راه های گوناگون به ویژه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بر روی ذهن جوانان و نوجوانان ما کار می‌کند.

وی با بیان اینکه همه ما باید برای آگاه کردن جامعه نسبت به دسیسه‌های دشمنان به جهاد تبیین بپردازیم، افزود: کاردشمن، دشمنی است لذا ما باید خود آگاه و هوشیار باشیم در کنار مشکلاتی که در کشور وجود دارد نقاط قوت و پیشرفت‌ها را هم ببیبنم.

‌مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران یادآور شد: امروزه امنیت در سرایر کشور برقرار است و انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه از عمر با برکت خود؛ علی رغم دشمنی‌های مداوم دشمنان با پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه های مختلف مواجه شده و اجازه نداده است حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد که این خود افتخار بزرگی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار