فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

مجاهدت‌های هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و بازگو شود

سردار «گشتاسبی» با اشاره به اینکه مجاهدت‌های هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی شده که باید همواره حفظ و برای نسل جوان امروزی تبیین و بازگو شود، گفت: همه ما وظیفه داریم که حافظ ارزش‌های نظام اسلامی باشیم چرا که پیروزی از آنِ اسلام ناب محمدی (ص) است.
کد خبر: ۶۰۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ - 01August 2023

مجاهدت‌های هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و بازگو شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان و قروه با حضور مسئولان و استانی در فرمانداری این شهرستان‌ها برگزار شد.

سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه دهگلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ مسئولیت را فرصتی برای خدمتگزاری دانست و اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران علاوه بر رسالت اصلی تأمین امنیت، در راستای عمران و آبادانی کشور و استان وارد عمل شده و در زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی نقش سپاه در محرومیت‌زدایی را مهم و قابل توجه عنوان کرد و گفت: سپاه کردستان در کنار مأموریت اصلی تامین امنیت، محرومیت‌زدایی را نیز دنبال می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان عنوان کرد: استان کردستان، استانی فرهنگی با مردمانی ولایتمدار است که همواره پای نظام و کنار رهبری قاطعانه ایستاده‌اند و به دشمن اجازه دخالت در امور کشور را نخواهند داد و ما نیز خدمت به این مردم را افتخار می‌‌‌دانیم.

این مسئول به توطئه‌های دشمنان برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است و برای خدشه وارد کردن به اقتدار و عظمت انقلاب از هیچ اقدامی چشم‌پوشی نمی‌کند اما آنان باید بدانند که ایران با اقتدار و با پشتوانه همین مردم، پله‌های ترقی و پیشرفت را روز به روز بیشتر طی خواهد کرد.

سردار گشتاسبی با اشاره به اتفاقات سال گذشته یادآور شد: دشمنان در جریان ناآرامی‌ها برای ناآرام جلوه دادن کشور و استان همه توان و امکانات خود را به کار گرفتند تا اهداف خود را در ایران پیاده کنند اما با هوشیاری و بصیرت مردم تمام توطئه‌های آنان با شکست روبه‌رو شد.

وی ابراز داشت: امروز مقوله امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم و حیاتی است و به سادگی نمی‌توان از آن گذشت چرا که تمام تلاش و توان دشمن بر این است که حجاب و عفاف را کمرنگ و بی بندوباری را در کشور رواج دهد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ‌در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه بر ضرورت خدمتگزاری بی‌منت به مردم در راستای پاسداشت خون شهدا تأکید کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم که حافظ ارزش‌های نظام اسلامی باشیم چرا که پیروزی از آنِ اسلام ناب محمدی(ص) است.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه مجاهدت‌های هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی شده که باید همواره حفظ و برای نسل جوان امروزی تبیین و بازگو شود، عنوان کرد: تأمین، تقویت و حفظ امنیت پایدار کردستان وظیفه سپاه بوده و در این زمینه رسالت خود را انجام داده و همواره در کنار و همراه مردم هستیم.

در پایان «سرهنگ علی رضویان» به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان معرفی و از زحمات سرهنگ صادق جمالی در این مسئولیت قدردانی شد. رضویان پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه بود.

«سرهنگ صادق جمالی» به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان قروه معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها